Page 78 - MATINF Nr. 1
P. 78

78                                                                                  D.A. Popescu













                                         Fig. 18: Program cu senzor de culoare


                Pentru fiecare din problemele urm˘atoare scriet ,i cˆate un program folosind mediul interactiv
            de programare Mindstorm Education EV3.
                3. Generat , i aleator trei numere naturale din mult , imea {1, 2, ..., 10} s , i apoi afis , at , i pe ecranul
            c˘ar˘amizii, pentru 5 secunde, suma lor.

                4. Modificat , i programul de la Problema deplas˘arii pe un traseu ˆın form˘a de drept-
            unghi astfel ˆıncˆat deplasarea s˘a se realizeze pe conturul unui p˘atrat.



            Bibliografie


            [1] D.A. Popescu, S. Profeanu, S. Dobrescu, Manual de informatic˘a pentru clasa a V-a, Editura
                CD-Press, 2017.

            [2] Minstorms EV3 – Ghid de Utilizare, LEGO Group, 2013.

            [3] L. Negrescu, L. Negrescu, Construirea s , i programarea robot ,ilor LEGO Minstorms EV3,
                Editura Albastr˘a, 2015.

            [4] J. Olayvar, E. Lindberg, LEGO Mindstorms EV3 Programming Basics, Washington State
                Library, 2016.
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83