Page 78 - MATINF Nr. 1
P. 78
78 D.A. Popescu
Fig. 18: Program cu senzor de culoare
Pentru fiecare din problemele urm˘atoare scriet ,i cˆate un program folosind mediul interactiv
de programare Mindstorm Education EV3.
3. Generat , i aleator trei numere naturale din mult , imea {1, 2, ..., 10} s , i apoi afis , at , i pe ecranul
c˘ar˘amizii, pentru 5 secunde, suma lor.
4. Modificat , i programul de la Problema deplas˘arii pe un traseu ˆın form˘a de drept-
unghi astfel ˆıncˆat deplasarea s˘a se realizeze pe conturul unui p˘atrat.
Bibliografie
[1] D.A. Popescu, S. Profeanu, S. Dobrescu, Manual de informatic˘a pentru clasa a V-a, Editura
CD-Press, 2017.
[2] Minstorms EV3 – Ghid de Utilizare, LEGO Group, 2013.
[3] L. Negrescu, L. Negrescu, Construirea s , i programarea robot ,ilor LEGO Minstorms EV3,
Editura Albastr˘a, 2015.
[4] J. Olayvar, E. Lindberg, LEGO Mindstorms EV3 Programming Basics, Washington State
Library, 2016.