Page 51 - MATINF Nr. 11-12
P. 51
ı
a
Algoritmi ˆn medii grafice interactive. Implementarea algoritmilor care cont , in structura alternativ˘ ... 51
4. Mircea a fost ˆın vacant , a de var˘a la Disneyland-ul din Paris, unde a vizitat mai multe
standuri. La 4 dintre acestea a petrecut mai mult timp. Cunoscˆand num˘arul de minute
a
petrecute la fiecare dintre acestea (notate cu N1, N2, N3, N4) se cere s˘ se determine:
a) num˘arul de minute petrecute la toate aceste standuri;
b) num˘arul maxim de minute pe care le-a stat la unul dintre aceste standuri.
5. Pe laturile unui p˘atrat se deplaseaz˘a un gˆandac. S , tiind num˘arul de contururi parcurse
complet ˆın dou˘ zile, precum s , i lungimea laturii p˘atratului, se cere s˘ se determine ˆın care
a
a
a
a
din cele dou˘ zile a parcurs o distant , ˘ mai mare s , i care este aceast˘ distant , ˘a.
a
Bibliografie
[1] https://scratch.mit.edu/scratch2download/
a
[2] D.A. Popescu, S. Profeanu, S. Dobrescu, Manual de Informatic˘ s , i TIC, clasa a V-a, Editura
CD Press, 2022.
[3] D.A. Popescu, Elemente de interfat , ˘a specifice mediului grafic interactiv Scratch, MATINF,
anul 4, nr. 8, 2021.
[4] D.A. Popescu, Bazele program˘arii - Limbajul C++, Infobits Academy, 2021.