Page 3 - MATINF Nr.2
P. 3

Cuprins                                                                                         3



            Cuprins



            DIN ACTIVITATEA DEPARTAMENTULUI                                                                 5

            D.A. Popescu, C. B˘alc˘au, D. Constantin

            Prezentarea Concursului de Informatic˘a ,,Programming Day for High School”, Edit , ia a II-a,
            Pites , ti, 12 mai 2018 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  5

                                                        ˘
            ARTICOLE S , I NOTE DE MATEMATICA                                                             18

            M. Chirciu

            Dezvolt˘ari din RMM, Winter 2017 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  18

            L.M. Giugiuc, A. Mirzakhmedov
            On a Crux open problem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  22


            T. Kalogerakis
            A dynamic identity in a triangle and some applications . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  25


                                                         ˘
            ARTICOLE S , I NOTE DE INFORMATICA                                                            28
            I.A. Popescu

            Vectori de frecvent , e . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  28

                            ˘
            MATEMATICA PENTRU PROGRAMATORI S , I PROGRAMARE PENTRU MATE-
            MATICIENI                                                                                     34

            S.C. Andronescu, C. B˘alc˘au, D. Constantin, D.A. Popescu

            Determinarea ultimei cifre nenule pentru produse de numere naturale . . . . . . . . . . .     34

            L. Deaconu

            Desenarea figurilor pentru problemele de geometrie cu ajutorul aplicat , iei GeoGebra . . .    44

                                        ˘
            RUBRICA DE ROBOTICA                                                                           55

            D.A. Popescu
            Programarea robot , ilor LEGO folosind structura alternativ˘a ˆın mediul grafic interactiv
            Mindstorms Education EV3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  55

                                               ˘
            PROBLEME DE MATEMATICA PENTRU EXAMENE                                                         58
              Teste pentru examenul de Evaluare Nat , ional˘a . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  58
              Teste pentru examenul de Bacalaureat, specializarea S , tiint , e ale naturii . . . . . . . . . .  65
              Teste pentru examenul de Bacalaureat, specializarea Matematic˘a-Informatic˘a . . . . . .     71

              Teste pentru admiterea la facultate . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  78
              Teste gril˘a pentru admiterea la facultate . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  82
   1   2   3   4   5   6   7   8