Page 65 - MATINF Nr. 9-10
P. 65

a
            Deprinderea elementelor fundamentale robotic˘ s , i de programare ˆın Python folosind robotul Finch 2.0 65


                     desenareFractal(ordin - 1, round(distant , a/3))

                     bird.setTurn(’L’,60,50)

                     desenareFractal(ordin - 1, round(distant , a/3))

                desenareFractal (1, 50)



            3    Concluzii


            Se poate spune c˘ Finch este un robot conceput pentru a cres , te cu student , ii. De la codificarea
                             a
            bazat˘ pe pictograme s , i blocuri la programarea avansat˘ bazat˘ pe text (Python, Java), Finch
                                                                            a
                  a
                                                                     a
            este un instrument pentru s , coala elementar˘a, AP ComputerScience s , i orice nivel intermediar,
                                        a
            astfel ˆıncˆat acestea s˘ poat˘ satisface nevoile elevilor de la toate nivelurile de experient , ˘a.
                                 a
                Python cu robotul Finch este conceput pentru a oferi o explorare practic˘a a Python s , i
            roboticii: se foloses , te Finch pentru a ˆınv˘at , a s , i a practica o mare varietate de concepte de
            informatic˘a, de la algoritmi la variabile, la bucle, la liste s , i multe altele. Se poate utiliza pentru
            abordarea strategiilor care folosesc robotica ca instrument pentru implicarea student , ilor ˆın
            ˆınv˘at , area informaticii s , i a gˆandirii computat , ionale.




            Bibliografie


            [1] Learn Python Tutorial - javatpoint

            [2] Python Programming Language - GeeksforGeeks

            [3] Finch Robot 2.0 - Start Teaching - BirdBrain Technologies

            [4] Toc |Pathfinders Online Institute (onwingspan.com)

            [5] Data Structures - GeeksforGeeks

            [6] 2-D L-Systems - Robert Dickau

            [7] Note names, MIDI numbers and frequencies (unsw.edu.au)

            [8] Human Benchmark - Reaction Time Test
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70