Page 98 - MATINF Nr. 3
P. 98
˘
98 PROBLEME DE INFORMATICA PENTRU EXAMENE
a) 0 b) 7 c) 5 d) 6
9. Dac˘a se elimin˘a nodul 3 ¸si muchiile ce au o extremitate ˆın 3, cˆate componente conexe va
avea graful de la problema 7 ?
a) 3 b) 1 c) 2 d) 4
10. Se consider˘a graful orientat cu nodurile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ¸si arcele (2, 6), (1, 5), (4, 7), (6, 2),
(5, 3), (3, 7), (5, 4), (1, 7), (6, 1). Se cere s˘a se determine gradul exterior al nodului 6.
a) 1 b) 2 c) 0 d) 3
11. Cˆate circuite are graful de la problema 10?
a) 2 b) 1 c) 3 d) 0
12. Pentru graful de la problema 10, cu cˆat este egal˘a suma componentelor matricei de
adiacent¸˘a?
a) 7 b) 14 c) 9 d) 18
13. Se d˘a un graf neorientat cu 100 de noduri ¸si muchiile [50, 70], [80, 79]. Cˆate muchii trebuie
ad˘augate pentru a se obt¸ine un arbore?
a) 96 b) 97 c) 95 d) 198
14. Utilizˆand metoda bactracking se genereaz˘a ˆın ordine lexicografic˘a toate ¸sirurile de patru
litere distincte din mult¸imea {U, P, I, T}. Primele trei solut¸ii generate sunt, ˆın aceast˘a
ordine: IPTU, IPUT, ITPU. Scriet¸i cea de a patra ¸si cea de a cincea solut¸ie, ˆın ordinea
gener˘arii acestora.
a) ITUP, IUPT b) ITUP, IUTP c) IUPT, IUTP d) IUTP, IUTT
15. Utilizˆand metoda backtracking se genereaz˘a ˆın ordine lexicografic˘a toate ¸sirurile de patru
litere din mult¸imea {U, P, I, T}. Cˆate s , iruri se vor genera?
a) 255 b) 24 c) 16 d) 256
Testul 2
Cristina Tudose 2
1. Se consider˘a urm˘atoarea secvent , ˘a de cod:
int n;
cin >>n;
cout <<n/10%100;
Care dintre urm˘atoarele variante este rezultatul afis , at dup˘a executarea acestei secvent , e de
cod pentru n = 53478?
a) 34 b) 47 c) 53 d) 8
2. Se foloses , te metoda backtracking pentru a genera toate numerele de trei cifre care au toate
cifrele impare s , i ordonate cresc˘ator. Primele numere generate sunt: 111, 113, 115, 117, 119,
133, 135. Cˆate numere care ˆıncep cu cifra 5 se genereaz˘a?
2
Lect. univ. dr., Universitatea din Pites , ti, cristina.tudose21@gmail.com