Page 98 - MATINF Nr. 3
P. 98

˘
            98                                           PROBLEME DE INFORMATICA PENTRU EXAMENE


               a) 0                    b) 7                    c) 5                    d) 6

               9. Dac˘a se elimin˘a nodul 3 ¸si muchiile ce au o extremitate ˆın 3, cˆate componente conexe va
                  avea graful de la problema 7 ?
               a) 3                    b) 1                    c) 2                    d) 4
              10. Se consider˘a graful orientat cu nodurile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ¸si arcele (2, 6), (1, 5), (4, 7), (6, 2),
                  (5, 3), (3, 7), (5, 4), (1, 7), (6, 1). Se cere s˘a se determine gradul exterior al nodului 6.

               a) 1                    b) 2                    c) 0                    d) 3
              11. Cˆate circuite are graful de la problema 10?

               a) 2                    b) 1                    c) 3                    d) 0
              12. Pentru graful de la problema 10, cu cˆat este egal˘a suma componentelor matricei de
                  adiacent¸˘a?
               a) 7                    b) 14                   c) 9                    d) 18

              13. Se d˘a un graf neorientat cu 100 de noduri ¸si muchiile [50, 70], [80, 79]. Cˆate muchii trebuie
                  ad˘augate pentru a se obt¸ine un arbore?

               a) 96                   b) 97                   c) 95                   d) 198
              14. Utilizˆand metoda bactracking se genereaz˘a ˆın ordine lexicografic˘a toate ¸sirurile de patru
                  litere distincte din mult¸imea {U, P, I, T}. Primele trei solut¸ii generate sunt, ˆın aceast˘a
                  ordine: IPTU, IPUT, ITPU. Scriet¸i cea de a patra ¸si cea de a cincea solut¸ie, ˆın ordinea
                  gener˘arii acestora.

               a) ITUP, IUPT           b) ITUP, IUTP           c) IUPT, IUTP           d) IUTP, IUTT
              15. Utilizˆand metoda backtracking se genereaz˘a ˆın ordine lexicografic˘a toate ¸sirurile de patru
                  litere din mult¸imea {U, P, I, T}. Cˆate s , iruri se vor genera?

               a) 255                  b) 24                   c) 16                   d) 256




                                                        Testul 2


                                                                                           Cristina Tudose  2


               1. Se consider˘a urm˘atoarea secvent , ˘a de cod:
                     int n;
                     cin >>n;
                     cout <<n/10%100;
                  Care dintre urm˘atoarele variante este rezultatul afis , at dup˘a executarea acestei secvent , e de
                  cod pentru n = 53478?

               a) 34                   b) 47                   c) 53                   d) 8
               2. Se foloses , te metoda backtracking pentru a genera toate numerele de trei cifre care au toate
                  cifrele impare s , i ordonate cresc˘ator. Primele numere generate sunt: 111, 113, 115, 117, 119,
                  133, 135. Cˆate numere care ˆıncep cu cifra 5 se genereaz˘a?



               2
                Lect. univ. dr., Universitatea din Pites , ti, cristina.tudose21@gmail.com
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103