Page 3 - MATINF Nr. 11-12
P. 3

Cuprins                                                                                         3



            Cuprins



            DIN ACTIVITATEA DEPARTAMENTULUI                                                                 5

            M.R. G˘aman, M. Miroiu
            Concursul ,,Dr¨aexlmaier IT Day”, Edit , ia a V-a, 2023 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  5

            D.A. Popescu, C. B˘alc˘au, D. Constantin

            Prezentarea Concursului de Informatic˘ ,,Programming Day”, Edit , ia a IV-a, Pites , ti, 13 mai
                                                   a
            2023 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  9
                                                        ˘
            ARTICOLE S , I NOTE DE MATEMATICA                                                             23

            D. M˘arghidanu
            Refinements of classical means inequalities . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  23

            T. Zvonaru

            O ˆınt˘arire a Inegalit˘at , ii lui Nesbitt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  27

            C. B˘alc˘au, R.A.M. Br˘anescu
            ˆ         a                                                                                   29
            In leg˘atur˘ cu Problema 28569 din G.M.-B nr. 4/2023 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

            D. Jinga
            Asupra unor probleme date la concursurile de titularizare s , i definitivare ˆın ˆınv˘at , ˘amˆant din
            iulie 2023 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  31
                                                         ˘
            ARTICOLE S , I NOTE DE INFORMATICA                                                            37

            V. P˘aun
            Algoritmul extins al lui Euclid . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  37


                                        ˘
            RUBRICA DE ROBOTICA S , I MEDII GRAFICE DE PROGRAMARE                                         45
            D.A. Popescu

            Medii grafice interactive. Implementarea algoritmilor care cont , in structura secvent , ial˘a ˆın
            mediul grafic Scratch . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  45

            I.A. Popescu
            Algoritmi ˆın medii grafice interactive. Implementarea algoritmilor care cont , in structura
                      a
            alternativ˘ ˆın mediul grafic interactiv Scratch . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  48
                                               ˘
            PROBLEME DE MATEMATICA PENTRU EXAMENE                                                         52
                                                           a
              Teste pentru examenul de Evaluare Nat , ional˘ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52
              Teste pentru examenul de Bacalaureat, specializarea S , tiint , e ale naturii . . . . . . . . . . 62

              Teste pentru examenul de Bacalaureat, specializarea Matematic˘a-Informatic˘ . . . . . . 66
                                                                                            a
              Teste pentru admiterea la facultate . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
                       a
              Teste gril˘ pentru admiterea la facultate . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76
   1   2   3   4   5   6   7   8